Re: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:00:41 MET

Wiec opychamy na sklepie troche sprzetu
Wyglada to tak... Canon ok do poki nie jebnie glowica
moze byc po 4 wymianach tuszu moze byc po jednej wiec kicha
bo glowica raz ze droga a do starszych modeli juz coraz ciezej dostepna
HP - drogie atramenty nie ma jeszcze zamienikow piekne wydruki
o Lexmarku od razu zapomnij :)))

Sposrod tych co wymieniles wybralbym HP... porownaj jedynie wielkosci
pojemnikow i ich ceny... HP 5150 to dobry wybor troche tego sprzedajemy
i ida jak cieple buleczki :) jeden minus 5150 ma spieprzone sterowniki w
wersji polskiej
w przypadku posiadania Worda 97-2000 po kliknieciu na drukuj
wywala Program wykonal nieprawidlowa operacje i zostanie zamkniety...
mozna to obejsc instalujac zalaczone na plytce sterowniki angielskie i
leciec
na nich do czasu wydania poprawionego sterownika polskiego
co jeszcze wydruki... pikne nawet bez atramentu foto jakosc naprawde
fotograficzna
po wlozeniu papieru foto z polyskiem nie do odroznienia od oryginalu :)
Nie wiem jak w Photosmartcie to wyglada... zerknij na pojemniki z atramentem
i porownaj... do 5150 juz niedlugo sie pojawia zamienniki z Pryzmatu -
InkLine
ale to ludzie musza troche zuzyc oryginalow najpierw :)))

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl