Re: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Dariusz Jopek (djopek_at_piwko.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:17:15 MET

> Wiec opychamy na sklepie troche sprzetu
> Wyglada to tak... Canon ok do poki nie jebnie glowica
> moze byc po 4 wymianach tuszu moze byc po jednej wiec kicha
> bo glowica raz ze droga a do starszych modeli juz coraz ciezej dostepna
> HP - drogie atramenty nie ma jeszcze zamienikow piekne wydruki
> o Lexmarku od razu zapomnij :)))
Właśnie tego się boję w drukarkach Canona i Epsona. A Lexmarka podałem tylko
dlatego że cena porównywalna :)

> [...]
> i ida jak cieple buleczki :) jeden minus 5150 ma spieprzone sterowniki w
> wersji polskiej [ciach]
> co jeszcze wydruki... pikne nawet bez atramentu foto jakosc naprawde
> fotograficzna
> po wlozeniu papieru foto z polyskiem nie do odroznienia od oryginalu :)
> Nie wiem jak w Photosmartcie to wyglada... zerknij na pojemniki z
atramentem
> i porownaj... do 5150 juz niedlugo sie pojawia zamienniki z Pryzmatu -
> InkLine
> ale to ludzie musza troche zuzyc oryginalow najpierw :)))
Polskie sterowniki mi nie potrzebne. Jeżeli miałbym wybierać to wolałbym
tego Photosmarta bo ma czytnik kart pamięci. W obydwóch są te same kartridże
(tylko nie wiem jakiej pojemności ale teraz w HP większych niż 19ml nie ma
jak się nie mylę...?).

> Pozdrawiam Maverick
>
> maverick.mk_at_wp.pl
Pozdro