Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Dariusz Jopek (djopek_at_piwko.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 11:47:49 MET

Witam. Jestem na drodze kupna nowej drukarki - napewno ma to być
atramentówka. Cena
do 450zł brutto.

Do pojedynku wybrałem 5 drukarek (podam od razu ich ceny i info na stronie
producenta):
- Canon i450 - 390zł
http://www.canon.pl/produkty_drukarki_atram_i450.php
- Canon S330 Photo - 395zł
http://www.canon.pl/produkty_drukarki_atram_s_330.php
- HP Deskjet 5150 - 420zł
http://www.hp.com.pl/overview/1921
- HP Photosmart 7260 - 420zł
http://www.hp.com.pl/overview/2063
- Lexmark P707 - 430zł
http://www.lexmark.com/US/products/overview/0,1224,MzUwMnwx,00.html

Generalnie interesuje mnie druk tekstu (głównie czarno-biały), trochę
wykresów kolorowych i od czasu do czasu jakieś zdjęcie z cyfrówki... Ważne
dla mnie aby drukarka potrafiła drukować zdjęcia jak i dokumenty bez
marginesów.

Nie miałem nigdy Canona więc nie mogę nic o niej powiedzieć oprócz suchych
parametrów podanych na stronie producenta. Podobają mi się ceny tuszy które
w stosunku do HP są o wiele tańsze... Może ktoś coś powiedzieć o tych
modelach Canona? W drukowaniu tekstu to się domyślam że różnic nie będzie
zbyt dużych, ale jak zdjęcia? Lepsze/gorsze niż wydruki z HP?

Co do HP to bardziej interesuje mniej ten model photosmart 7260 bo ma
czytnik kart pamięci, tusze jak wiadomo u HP droższe, ale za to cartridże
razem z głowicą - nie będzie problemu jak zaschną w Canonie...

Tak więc którą wybrać? Pozdr.