Re: "System hardware abnormal, press any key to continue..."

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:05:01 MET

Sprobuj zrobic reset biosa na zworce... moze pomoze a na pewno nie popsuje
zaladuj ustawienia defaultowe biosa...jak i to nie pomoze odlacz od kompa
wszystko
wlacznie z klawiatura mycha itd... zostaw tylko zasilanie kompa i monit.
Zobacz co wtedy... jesli nadal nic... rozkrec kompa i poodlaczaj wszystko
z plyty glownej i powyjmuj sieciowki modemy itp
ma zostac tylko Plyta, procek, zasilacz, ram, grafika... zobacz czy
przestanie
jak przestalo to pojedynczo podlaczaj i wkladaj reszte... zobaczysz w ktorym
momencie
sie zjebie...

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl