Re: Problem z kompem - stary sprzet

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 11:52:23 MET

Wymien baterie litowa na plycie glownej i zobacz czy pomoze
Koszt ok 6,50 PLN
Bateryjka... duza pastylka.. symbol CR2032
po wymianie zresetuje sie bios... zaladuj ustawienia defaultowe
i odpal kompa zobacz co bedzie... zwroc uwage czy przy pracy
na starej baterii komp sam sie restartuje albo zeruje sie zegar
lub przestawia

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl