Re: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 17:41:42 MET

Dariusz Jopek <djopek_at_piwko.pl> napisal nam:

> Witam. Jestem na drodze kupna nowej drukarki - napewno ma to być
> atramentówka. Cena
> do 450zł brutto.
>
> Do pojedynku wybrałem 5 drukarek (podam od razu ich ceny i info na
> stronie producenta):
> - Canon i450 - 390zł
> http://www.canon.pl/produkty_drukarki_atram_i450.php
> - Canon S330 Photo - 395zł
> http://www.canon.pl/produkty_drukarki_atram_s_330.php
> - HP Deskjet 5150 - 420zł
> http://www.hp.com.pl/overview/1921
> - HP Photosmart 7260 - 420zł
> http://www.hp.com.pl/overview/2063
> [...]

ja wybralem Hp, poziomy pojemnik z papierem - to jest to..
cicha dosyc i szybka.
sterowniki od dawna sa dobre, nawet na cd mialem juz ok.
Canon tansze zdjecia robi, jakosci podobne :))

7260 chyba nie ma czarnego pojemnika z tuszem... musisz kupic a to kasa 150
:) ?
czytnik do dupy, tzn nikt nie powiedzial ze da sie z windowsa na to cos
zaladowac, da sie zgrac ale nie zaladowac - dziwne, moze ktos wie lepiej?

5150 nie drukuje ladnych zdjec z pudelka bo photo ret 4 trzeba kupic osobno
:) !

innych niz canon i hp nie znam, zaschniecie tuszu przytrafilo sie kolezance
w lexmarku - nie zycze nikomu :)