Re: ABIT IC7-G czy ASUS P4C800 Deluxe ?

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 16:46:22 MET

Witam!

> Co w ASUSie jest na plus? Mosek polnosny ma pasywny
> radiatorek - dla maniakow ciszy takich jak ja to podstawa.

Hmm, dla mnie tez cisza to podstawa. Ponoć można w Biosie nieco zredukowac
obroty do 60 %, ale osiagana wowczas predkosc ok. 4000 obrotow nie daje
chyba spodziewanych rezultatow sluchowych. Czy w zw z tym smialo mozna
wylaczyc, albo wymontowac ów wiatraczek. Czy wtedy chipset takze nie bedzie
sie przegrzewac i czy w przyp. ewentualnego, lekkiego podpedzenia FSB tez
bedzie mozna zapomnic o wylaczonym czy tez usunietym wiatraczku?

Pozdrówka,
Przemek