Re: ABIT IC7-G czy ASUS P4C800 Deluxe ?

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 07:46:42 MET

Użytkownik "Kolu" <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> Poradźcie, którą z wymienionych w temacie płyt głównych lepiej jest kupic.
> Cena obydwu jest bardzo podobna. Zdaję sobie sprawę, że pytanie może być z
(...)

Ja w ciagu najblizszego czasu kupuje wlasnie asusa deluxe ale na i865, jesli
wiec chcesz zaoszczedzic troche kasy to jest to lepsze rozwiazanie od i875 -
tylko w niektorych zastosowan jest wolnieszy od swojej podstawowej wersji o
jakies 2-3%.
Z tego co sie zorientowalem to ten asus i abit sa funkcjonalnie podobne a
asus ma dodatkowa wbudowana technologie A.I (ja na filmie Spielberga ;)
Miedzy innymi pozyteczne tam jest tzw. inteligentne przetaktowanie procesora
bez Twojego udzialu, ale tak zeby system pracowal stabilnie.

pozdrawiam
Tomek