Re: Samoczynny restart Win XP Profesional

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 14:49:31 MET

Syco <syco_at_go2.pl> napisal nam:

> Sorry, ze tak doslownie "Masta", ale tylko krok dzieli cie od
> nastepnego poziomu wtajemniczenia, czyli "MotherHacker" (czyt.
> "Madahaka" :D).
> Wszyscy rodzimy sie "lamerami", a ta grupa nie nazywa sie chyba
> pl.comp.pecet.only.for.pro ...

jaki tam masta :((

ty myslisz ze co winda z pudelka to idealna jest i bez dziur, w tv nawet
glosno o wiekszych wirusach!
Moj 60letni wujek ma fire walla i sciaga sam update, wielki masta, no
niesamowicie skomplikowane.
Menu start - na gorze ikonka z ziemia "windows update" i sie robi samo.
Gdybys to zrobil to tego postu by nie bylo :)

Przyznaj szczerze ze w ogole tym sie nie interesowales, o wirusach cos
slyszales ale myslales
ze Ciebie to nie dotyczy. Taka jest prawda. I nie "pajacuj" ze niby to tylko
masta umie zrobic?
Nie, nawet pani lodzia od przepisywania tekstu potrafi to zrobic: )
I nie mysl ze jestem jakis zlosliwy czy cos w tym stylu.

I zalecam zainstalowac co trzeba bo dziur zapewne jest jeszcze sporo.

pozdrawiam.