Re: Samoczynny restart Win XP Profesional

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 16:35:26 MET

Użytkownik "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> napisał w wiadomości

> Gdybys to zrobil to tego postu by nie bylo :)
>
> Przyznaj szczerze ze w ogole tym sie nie interesowales, o wirusach cos
> slyszales ale myslales
> ze Ciebie to nie dotyczy. Taka jest prawda. I nie "pajacuj" ze niby to
tylko
> masta umie zrobic?

Nie ja bylem autorem glownego watku.
Tylko nie pisz teraz, ze sie wtryniam miedzy wodke a zakaske :D

Ale osobiscie nie mialem zainstalowanego zadnego firewalla od 6 lat i nie
zlapalem zadnego wirusa z i-netu. Raz sie tylko "zakazilem" z dyskietki ...
Moze to tylko "fuks" nie wiem ... a moze win98 jest taki dobry :D

Poza tym poczatkujacy user nie musi wcale wiedziec co to jest firewall,
blaster, trojan...

Nie zycze Ci, zebys sam kiedys wyskoczyl z problemem, o ktorym bylo glosno
pare miesiecy temu, a Ty przypadkowo o tym nie slyszales...
Ja sam sie tym zainteresowalem tylko dlatego, ze jeden z moich klientow mial
z blasterem problem. Gdyby nie to moze do dzis nie bylbym swiadom istnienia
tego wirusa .....

Wiem tez, ze zaden z Ciebie "masta" bo nie piszesz w hexa (albo chociaz w
kodach ASCII)... :D (joke)

P.S.
Chyba czas na EOT ...

Pozdrawiam: