Re: Samoczynny restart Win XP Profesional

Autor: MrRoger (mrroger_at_tenbit.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 22:14:24 MET

Uzytkownik Krzys-iek, legitymujący sie adresem e-mail admin(a)krionix.sieć
napisał(a):

> Menu start - na gorze ikonka z ziemia "windows update" i sie robi samo.
> Gdybys to zrobil to tego postu by nie bylo :)
<ciach>
> Nie, nawet pani lodzia od przepisywania tekstu potrafi to zrobic: )
> I nie mysl ze jestem jakis zlosliwy czy cos w tym stylu.
>
> I zalecam zainstalowac co trzeba bo dziur zapewne jest jeszcze sporo.

Na kzryczałes na krzyczałeś, a ja niewiem czy ten gośc ma łatki czy nie do
Windy poinstalowane (jak wspomniałem ja mam W98, + łatki + Twoje wspomniane
firewalle) a napisałem tego posta ponieważ pomyslałem sobie że to może coś
ze sprzętem (RAM, zasilacz- gośc niedawno czyścił wiattraczki i czort wie
czy chodzą, a poza tym czy nie zryszył czegoś jeszcze)

--
MrRoger