Re: Athlon 2500+(Barton) czy warto?????

Autor: Dawid (dawid.kotomski_at_wigmors.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 14:50:31 MET

> Athlon XP 1700+ jest taktowany zegarem 1,46 GHz - to tak dla sprostowania.

A moze to byl inny? Dla pewnosci sprawdze i dam znac. Ale dopiero jutro
bo teraz nie mam mozliwosci.

> [...]
> Bartonie 2500+ (płyta, pamięci, dysk podobnej, wysokiej klasy).
> Przeprowadziłem całą serię testów, od zwykłych operacji typu start systemu
> poprzez różnego rodzaju kompresje ZIP, MP3, itp. Niestety, w przeciwieństwie
> do tego co piszą w tych testach, ja stwierdziłem, że oba prosiaki dzieli
> dosłownie przepaść. Momentami byłem załamany, gdy widziałem, że większość
> operacji Barton wykonuje 2x szybciej niż mój XP 1800+. Podkreślam, że Barton
> był taktowany z domyślnymi ustawieniami, bo gdyby go podkręcić, byłby chyba

Postaram sie znalezc. Na pewno mam wydruk, ale nie wiem czy z linkiem.
Ale tez jutro oczywiscie. Swoja droga troche mnie podlamales, pocieszam
sie jednak ze ja kupilem 2400 a nie 1800:). Profilaktycznie sam nie bede
nic testowac:)

DK