Re: MSI BXMaster i dysk 160GB

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 01:25:12 MET

Może podziel ten 160 GB u jakiegoś kolegi z nowym sprzętem na mniejsze partycje.
Sam jestem ciekaw, czy wtedy płyta to-to zobaczy...
A może ma jakąś zworkę ograniczającą rozmiar sprzętowo do 137 GB?
Swoją drogą to WD na swojej stronie pisze, że dyski powyżej 130 GB sprzedaje z kartą kontrolera w komplecie, ale tam Panie Aameryykaa ;-))
JaC
Ja bym się mniej niż ceną za GB (bo można wychodzić taniej np. 80 GB albo... poczekać na po Gwiazdce ;-) kierował ewentualnym zużyciem prądu i hałasem, a także miejsca, 1 × 120 to jednak oszczędność w porównaniu do przykładowo 80+40