Re: MSI BXMaster i dysk 160GB

Autor: JJ (mm2000_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 00:50:16 MET

Użytkownik ".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl> napisał w wiadomoœci
> 160
>
> Wiesz co, ja tylko zastnawiam się nad jednym?
> Po co komu 160 GB dysk ??
> Jeśli nie magazynoujesz pirackich kopii programów, filmów, mp3 itp, to
> choćbyś wgrał 100 dużych programów to i tak nie zapełnisz.
> Wiesz, przesiadłem się 2 tyg temu z dwóch dysków 20 i 9 GB na jedną
80-tkę.
> O ile tam mi dokuczało trochę brak miejsca, ale jakos w końcu sobie
> radziłem, o tyle teraz nie wiem co z tym miejscem zrobić :-)
> Ale Twój wybór, potrzebujesz - kupuj :-)

chce taki dysk ze wzgledow ekonomicznych :)
Dysk WD 80GB 7200obr. 8MB cache Western Digital PLN 399.60
Dysk WD 120GB 7200obr. 8MB cache Western Digital PLN 495.30
Dysk WD 160GB 7200obr 8MB cache Western Digital PLN 568.42

zauwaz roznice w cenie miedzy tymi dyskami. A kiedy to miejsce sie skonczy i
trzeba bedzie znow kupowac, a tak to zawsze 40 GB wiecej byloby :D
Pozdrawiam
JJ