Re: MSI BXMaster i dysk 160GB

Autor: JJ (mm2000_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 08:53:22 MET

Użytkownik "666" <j666wytnijto_at_op.pl> napisał w wiadomości
>Może podziel ten 160 GB u jakiegoś kolegi z nowym sprzętem na mniejsze
partycje.
>Sam jestem ciekaw, czy wtedy płyta to-to zobaczy...
>A może ma jakąś zworkę ograniczającą rozmiar sprzętowo do 137 GB?
>Swoją drogą to WD na swojej stronie pisze, że dyski powyżej 130 GB
sprzedaje z kartą kontrolera w komplecie, ale tam Panie Aameryykaa ;-))
>JaC
>Ja bym się mniej niż ceną za GB (bo można wychodzić taniej np. 80 GB
albo... poczekać na po Gwiazdce ;-) kierował ewentualnym zużyciem prądu i
hałasem, a >także miejsca, 1 × 120 to jednak oszczędność w porównaniu do
przykładowo 80+40

juz zmienilem typy :)
Teraz na oku mam Seagate Barracuda BVII 7200 8MB cache 120 GB za 430 pln.
Duzo taniej, a poza tym tez juz ma 3 lata gwarancji o czym wczesniej nie
wiedzialem (byl rok).
pzdr.
JJ