Re: bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 22:20:35 MET

Construct Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl) wrote in its awkward message:

> Teraz kupuję tylko najtańsze D-Linki, ew. Minty na kości RTL8139. Od ponad
> roku, gdy zakupiłem pierwsze modele pozbywając się części 3Com'ów nie
> zanotowałem z nimi żadnych problemów. W dodatku są potwornie szybkie. To
> praktycznie nieliczne karty jakie widziałem, na których udaje się uzyskać
> niemalże maksimum przepustowości magistrali 100 Mbit, czyli grubo ponad 11
> MB/sek. ciągłego, nieprzerwanego transferu. Na nowych 3Com'ach (takich które
> jeszcze nie generują błędów) osiągałem w porywach 8 MB/sek.

To jest w zasadzie OT, ale moze grupowicze wybacza :-) Wypytuje sie, bo
niedlugo do budynku gdzie mieszkam bedzie poprowadzony internet droga
radiowa, wiec przy okazji powstanie LAN. Ma byc dosc szybki, a poniewaz
najpewniej wszyscy dostana takie same sieciowki, to nie chcialbym
jakiejs wpadki. Ale oprocz szybkosci wazna jest jakosc, moze wazniejsza,
dlatego zaciekawilo mnie, ze karty uwazanej za jedna z przodujacych w
tej dziedzine 3Com moga sprawiac takie niespodzianki.

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.