Re: bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 10:21:05 MET

Użytkownik "Saiko Kila" napisał:

> dlatego zaciekawilo mnie, ze karty uwazanej za jedna
> z przodujacych w tej dziedzine 3Com moga sprawiac
> takie niespodzianki.

Ja kiedyś też uważałem, że 3Com jest the best. Dlatego do domu też sobie
takie sieciówki kupiłem. Ale oczy otworzył mi pewien znajomy admin (mój guru
od potężnych sieci). Pokazał mi screenshoty z systemów monitorujących
kilkunastu sieci, w jakich robił porządki po poprzednich administratorach.
Wszędzie było to samo: niezależnie od tego czy 3Com był nowiuśki, czy
stary - sypał błędami aż miło. To on również naprowadził mnie na trop
D-Linków, jako sprzętu najwyższej klasy. Później tą samą wersję potwierdziło
kilku kolesi z Czech i Niemiec, którzy przyjechali do mnie z ofertą
satelitarnego (dwukierunkowego!) dostępu do netu. Wszyscy używali D-Linka i
równo psioczyli na drogie, beznadziejne ich zdaniem 3Com'y. Ale jeszcze
jedną rzecz wyciągnąłem od nich: do sieci osiedlowych kupują absolutnie
najtańsze karty sieciowe i switche (np. Planet), bo część z nich trzeba
wymieniać po większej letniej burzy. Ufam ich doświadczeniu, bo wszyscy
skonstruowali tyle sieci, ile ja w życiu patchcordów zacisnąłem ;)

--
Pozdrawiam,
Sniper