Re: Athlon 2500+(Barton) czy warto?????

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 22:27:58 MET

Construct wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl) wrote in its awkward message:

> Potwierdzam, też mam 2500+ podrasowany i od rana chodzi na 100% obciążenia
> Temp. cały czas 54°, wiatrak arctic cooling TC2 - 1700rpm (i cisza)

Mam pytanie przy okazji - naprawde nie musieliscie zwiekszac zadnych
napiec ? Nie chodzi mi tylko o vcore, ale tez np. o vdimm. Ja musialem
zwiekszyc napiecie na rdzeniu do 1.7V zeby system chodzil w miare
stabilnie, ale Prime95 juz sie zatrzymuje w pierwszej minucie. Jak dlugo
wytrzymuje Prime95 ? I jakie macie pamieci (taktowanie i timingi) ? Inna
sprawa, ze na boxowym wiatraku sie nie bardzo grzeje, co wrozy, ze po
zmianie na cos wydajniejszego mozna bedzie dac mu wiecej pradu
bezpiecznie.

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.