Re: jaki monitor LCD

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 21:30:09 MET

>i wiem ze jestes fanatykiem NEC-a ...

Ja wiem? Może... Ale mam ku temu dwa powody:
1. Sprzedaję NEC'a
2. Są to naprawdę dobre monitory

>Mimo wszystko kupilem IIyame bo np. nec 1760 (na 16ms wcale nie ma monopolu)

Te "16 ms" jest w przypadku NEC'a bliskie 16ms i dlatego warto to
podkreślać. Jedyna konkurencja to poza może bardzo nielicznymi,
epizodycznymi wręcz, wyjątkami Eizo i rzeczona Iiyama.

>jest dla mnie _wybitnie brzydki_ - choc to oczywiscie sprawa gustu

Np Mercedes W140 tez jest według wielu strasznie brzydki ale ja
chciałbym takim jeździć....

Pozdrawiam

--
Tom