Re: jaka pamięć

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 21:31:57 MET

Dnia Mon, 8 Dec 2003 20:37:12 +0100, jbrzoz <jbrzoz_at_poczta.onet.pl>
napisał:

> Zamierzam kupić płytę soltek na nforce i Bartona 2500.
> I tu pojawia się mój problem. Kupić pamięć 333 MHz do pracy
> synchronicznej
> czy 400 Mhz licząc na podkręcenie i uzyskanie pracy synchronicznej na tej
> częstotliwości.

Ja mam własnie 2500+ ustawiony na FSB 200 i pamięci 400 Mhz - chodzi
wyśmienicie, a wzrost wydajności jest widoczny gołym okiem (ponad 20%) w
stosunku do pracy niesynchronicznej tj. na nominalnym FSB dla procka. I
tylko od Twojego farta zależy na jaki egzemplarz Bartona trafisz.
Jedno jest pewne - praca synchroniczna daje dużo więcej niż dual (który ja
zresztą też mam)

--
Pozdrowienia
Wojtek