Re: AMD+Asus+XP

Autor: DanWot (danwot_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 21:23:52 MET

> Mam plyte Asus A7V8X-X i AMD Athlon xp 2000+, DDR 512 MB, AGP x4
> (geForce 4mx), Fujitsu 20 GB
> Podczas pierwszej instalacji Ms Xp wyrzuca mi niebieski ekran z
> liniami bledow, jakies adresacje pamieci, adresy irq. Hdd wczesniej
> sprawdzony, sformatowany, brak bad sectorow.
to bardzo dobra płyta, ja na swoje nieszczescie zmienilem na Epox-a 8RDA3I i
dopiero sie porobilo... temperatura + 4 stopnie mimo, ze mialem A3200 a
teraz badziewny Epox tylko na A2600 pozwala.
Z Asusem zero problemow, wejdz do biosu i wszystko defaultowo ustaw, jesli
niepomoze zamien gniazdo z RAM-em
Pzdr
Danvot