Re: jaki monitor LCD

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 01:07:12 MET

Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom_at_a3.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli grasz i oglądasz filmy to musi być "szybki" monitor. Np NEC
> LCD71VM, NEC LCD1701, NEC Multisync 1760NX. Czas reakcji 16ms, nie ma
> typowej dla LCD cechy smużenia - "ciągnięcia się" obrazu za szybko
> poruszającymi się obiektami. To są jedne z najlepszych jeśli nie
> najlepsze w swojej klasie cenowej monitorów LCD na rynku. Ceny w
> więcej parametrów znajdziesz na mojej stronie, adres w podpisie.

Tak sobie czytam twoje posty od jakiegos czasu
i wiem ze jestes fanatykiem NEC-a ...
Mimo wszystko kupilem IIyame bo np. nec 1760 (na 16ms wcale nie ma monopolu)
jest dla mnie _wybitnie brzydki_ - choc to oczywiscie sprawa gustu
Troche lepiej wyglada ostatni model, ale pewnie jescze go w sklepach nie ma

Pozdrawiam