Re: bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 19:32:38 MET

Construct Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl) wrote in its awkward message:

> (...)
> problem jest poważny. Wystarczy sobie wyobrazić taką sytuację: ktoś ma
> uszkodzone pamięci, robi archiwum całego dysku, np. na czas zmiany w
> obszarze partycji. Repartycjonuje dysk, odtwarza backup, a tam d***.
> Wszystkie dane poszły w kosmos, przez błąd pamięci, którego wcześniej nie
> wykrył. Aż mnie ciarki przeszły... brrr.

Mnie tez przeszly, kiedy sie zorientowalem ile danych stracilem przez
pospiech. Ale dotad mi sie nie zdarzylo cos takiego. Teraz zakladam, ze
obraz zrobiony BootItem, zaraz po instalacji systemu (do szybkiego
przywracania) moge juz sobie wymazac. Kilka obrazow ISO tez poszlo do
cyfrowego piachu. Wyszlo przy probie instalacji programow z nich. Od
tych wypadkow wszystko sprawdzam dwa razy, co niestety pochlania sporo
czasu.

> Ja wszelkie statystyki błędów monitoruję na switchu zarządzalnym. Właśnie z
> ciekawości przejrzałem je ponownie. 3Com'y biją wszelkie możliwe rekordy -
> po prostu tragedia.

Mialem ochote na drugiego NICa do "duzego" komputera, ktory bedzie
rozprowadzal Internet po mieszkaniu i myslalem o kupnie wlasnie czegos
dobrego, np. 3Com. Po tym co piszesz musze zrewidowac swoje zamiary.
Moze wystarczy jakis D-Link na Realteku za 40 zl ? Rozumiem, ze taka
ilosc bledow jak masz na 3Comach powoduje jedynie spadek wydajnosci
sieci, czy moze tez inne problemy ?

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.