Re: bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 17:49:08 MET

Użytkownik "Saiko Kila" napisał:

> Ale dla pewnosci zrobilem archiwa z nieuszkodzonych
> plikow na nowym kompie i znowu byly bledy

Teraz wszystko rozumiem. Prawdę mówiąc, ciekawe spostrzeżenie wysunąłeś, bo
problem jest poważny. Wystarczy sobie wyobrazić taką sytuację: ktoś ma
uszkodzone pamięci, robi archiwum całego dysku, np. na czas zmiany w
obszarze partycji. Repartycjonuje dysk, odtwarza backup, a tam d***.
Wszystkie dane poszły w kosmos, przez błąd pamięci, którego wcześniej nie
wykrył. Aż mnie ciarki przeszły... brrr.

> Tez spotkalem sie z "nietaka" karta 3Com

Ja wszelkie statystyki błędów monitoruję na switchu zarządzalnym. Właśnie z
ciekawości przejrzałem je ponownie. 3Com'y biją wszelkie możliwe rekordy -
po prostu tragedia.

--
Pozdrawiam,
Sniper