Re: bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 13:25:52 MET

Construct Tomek (jackyl666_at_o2.pl) wrote in its awkward message:

> Witam
> Mam problem z kompem. Gdy kopiuje duże pliki, takie o rozmiarze mniej wiecej
> powyżej 100Mb pomiędzy partycjami dysku lub pomiedzy 2 różnymi dyskami to
> gdy sprawdzam sumy kontrolne przekopiowanych plików nie zgadzają się. Np.
> ostatnio przekopiowałem 700Mb film i ta nowa kopia miała inne 4 bajty
> (...)

Czy moglbys zrobic test i zzipowac jakies archiwum (a najlepiej
zrarowac) ktore ma powyzej 100 mega ? Pozniej sprobuj je rozpakowac lub
sprawdzic opcja Test czy nie ma bledow. Mozesz sprobowac kilka
razy/kilka katalogow. Pozniej sciagnij memtest86, zrob dysk, zabootuj i
pusc testy standardowe, okol pol godziny zajmuje jeden przebieg, ale nie
zdziw sie, jesli bledy wyskocza wczesniej. Prosze Cie o test, bo sam
jestem ciekaw, co wyjdzie. Ostatnio mialem taki problem i winne okazaly
sie badziewiaste Kingstony. XP instalowal sie bez problemu, dzialal tez,
bledy byly w niektorych plikach i to jakos jeden na 500MiB, a memtest
znajdowal w ciagu polgodzinnego przebiegu okolo 4000 error. Dodam, ze
liczba bledow w plikach byla podwyzszana przez uzycie trybu 100Mbit w
sieciowkach zamiast 10Mbit, jesli chcesz robic dodatkowe testy.
Pozdrawiam,

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.