bledy kopiowania - jaka przyczyna

Autor: Tomek (jackyl666_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 12:38:42 MET

Witam
Mam problem z kompem. Gdy kopiuje duże pliki, takie o rozmiarze mniej wiecej
powyżej 100Mb pomiędzy partycjami dysku lub pomiedzy 2 różnymi dyskami to
gdy sprawdzam sumy kontrolne przekopiowanych plików nie zgadzają się. Np.
ostatnio przekopiowałem 700Mb film i ta nowa kopia miała inne 4 bajty
(oczywiści akurat te 4 bajty nie zepsuly filmu, ale 4 zmienione bajty dla
zipa, w odpowiednim miejscu mogą powodować że plik jest do kasacji). Dyski z
których i na które kopiowałem na pewno są dobre, bo sprawdzałem je
podłanczając do innego komputera. Wogóle na początku po instalacji systemu
wszystko działało dobrze, nie było problemu. Sprawdzalem kilkakrotnie dysk
najnowszym mks'em, ale żadnego wirusa nie znalazłem. Mam również
zainstalowany Win 98 - w tym systemie kopiuje dobrze, tylko że robi to dużo
wolniej niż pod XP.
Dlatego mam pytanie o co chodzi?? Czy to problem systemu, czy może jednak
zepsuł sie kontroler na płycie i nie daje rady z szybkimi dyskami, albo może
coś z pamięcią??

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdarawiam

Posiadam konfiguracje XP 1700, plyta ECS K7S5AL Pro SIS735 (ma ok. 1 m-ca),
dyski caviar 8Mb cachu 7200 40Mb i 80Mb, pamięc 128MB SDRAM, system Win XP
Pro pl.