Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: marcus075 (marcus075_at_xl.wp.PSX)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 16:17:11 MET

> oczywiście że mnie nikt nie zmuszał - napisałem tylko dlaczego mi się
> Daewoo nie podoba

słuchaj- mądry polak po tramancie, a w praktyce po tico;) teraz wiesz co to
jest... i ja wiem jaki jet monitor Daewoo- jakby jeszcze produkowali (nie
widze ich nigdzie) to bym kupił, jak będę zmieniał.

> a dlaczego?
> czyżbym pisał nieprawdę, czy może brakło ci kontrargumentów

nie, nie o to chodzi, poprostu to jest jak rozmowa z moim kumplem... ja
swoje a on swoje. wiesz... jakoś mi się dziwnie wydaje, że Polska to jednak
_wolny_ kraj i mogę kupować co chcę, nie? jeżeli nie to... hmmm... tak mi
się tylko widaje;) słuchaj: chcesz się bawić w LiteONy i inne Teaci to
powodzenia ci życzą i krzyżyk na droge;) ja poprsotu się przekonałem, że LG
jest dobra firma. A problemy z mdk9.2... jest już nowy bios do tego, a ja w
domu i tak mam mdk 9.1 pl a nie 9.2

--
| marcus075; GG: 3585538; marcus075 [atka;] xl . wp . pl; WinXP Pro SP1a |
| Soltek 75KV2-X; Athlon 1GHz; 256SDR Ram |