Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 01:18:42 MET

W swoim artykule marcus075 napisał(a):

> nie, nie o to chodzi, poprostu to jest jak rozmowa z moim kumplem... ja
> swoje a on swoje. wiesz... jakoś mi się dziwnie wydaje, że Polska to jednak
> _wolny_ kraj i mogę kupować co chcę, nie?

alez ja ci nie zabraniam kupować cdromów i nagrywarek LG, ja po prostu
wskazałem na ich popularne wady - wybuchanie płyt (osobiście widziałem
kilka resztek) oraz ostatnia wpadkę z firmware, które się kasowało po
uruchomieniu instalatora mandrake

sam mam niemiłe wspomnienia, kiedy to po roku użytkowania padła mi
nagrywarka LG - wykorzystywana w bardzo małym stopniu

jeśli ciebie to nie zniechęca - korzystaj dalej z usług tej firmy, ja
jednak polecam wybór innych

> A problemy z mdk9.2... jest już nowy bios do tego, a ja w
> domu i tak mam mdk 9.1 pl a nie 9.2

to była wersja pl?
bo ja myślałem, że to tylko kwestia odpowiedniego ustawienia locale
:->>

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl