Re: zapobieganie instalacji po XP

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 17:56:04 MET

Użytkownik "WJaP" <cv_at_comvideo.com.pl> napisał w
wiadomości news:bqvkro$k76$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Witam, potrzebuje pomocy - kupilem Norton Internet Security i
> wciaz mam problem z tym ,,glupim" programem.

Nie ma głupich programów, ale nie wszystkie
programy są *idiotoodporne*

> Nie bede wchodzil w szczególy, ale teraz mam pod XP taki problem,
> system krzyczy:
>
> ,,Administrator skonfigurował zalozenia systemowe, aby zapobiegac
> tej instalacji"

Kiedy Ci tak "krzyczy"?

> Co i gdzie mam zmienic, abym mógl przeprowadzic reinstalacje
> opornego programu?

Jeśli ręcznie czegoś nie wywaliłeś to próbuj
ponownej instalacji. Powinno pokazać się
kilka opcji do wyboru, m.in. odinstalowanie.

> Dzieki za pomoc
> Vienio

To "wsadź" pod delimiter.

--