Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 14:02:14 MET

W swoim artykule marcus075 napisał(a):

> sorry- ja do ciebie rozmawiam o Daewoo Electronics:) a nie o Daewoo Motor;)

sorry - rozmawiałeś o firmie Daewoo - zostawiłem nawet twój cytat

> a poza tym: nikt Cie nie znauszał żebyś kupował Tico- przecierz powszechnie
> wiadomo, że to kiepski samochód:) mogłem kupić np: Opla Corsa w podobnej
> cenie:)

oczywiście że mnie nikt nie zmuszał - napisałem tylko dlaczego mi się
Daewoo nie podoba

> przeilczę.

a dlaczego?
czyżbym pisał nieprawdę, czy może brakło ci kontrargumentów

> hiehiehie- bardzo zabawne;P notabene: wychodzi na to, że masz tego opsanego
> 486;P jak nie chcesz napisać co masz (pod biurkiem!!!:P)

zaręczam cię, że jeśli chodzi o komputery, to mam dłuższego od ciebie

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl