Re: Rzecznik Praw Obywatelskich chce wyjaśnień w sprawie "zarzucania sieci na sieć"

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 01:01:02 MET

marcuss claimed:
> Nie denerwuję Cię XP? Kliknij tu kliknij tam, wyślij raport.. :)

Ale ten.. tu nie chodzi o rzeczy typu: klinknij na pulpit i napisz notkę dla
szefa i wyslij mailem, bo to się robi tak samo w obu systemach. Chodzi o
rzeczy typu: instalacja neostrady, oswojenie się z myślą, że pod linuksem nie
działają gry, że nie działają nasze ulubione programy (ja miałem ból ostry z
przejściem corel pp -> gimp) itp. To są nerwy, przy braku kultury
informatycznej (instaluj, dalej, dalej, uruchom) czytanie dokumentacji to nie
tylko dużo czasu ale i zmian w psychice. A do tego na grupach dyskusyjnych
słyszy się: rtfm, stfa, stfw (sam to piszę) - to wszystko utrudnia migrację.
Nawet tym, którzy chcą tego bardzo mocno.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]