Re: jaki procek ?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 01:08:28 MET

Niejaki(a): Glogmak z adresu <glogmak_at_no_spam-master.pl> napisał(a):
> chodzi mi o to że pamięci DDRII będą szybsze i w zwykłych
> zastosowaniach domowych wystarczy jej np 512 gdyż i tak będą szybsze
> od np 1024 MB zwykłych DDR Może się mylę ale takie jest moje zdanie
> Po za tym ceny tych pamieci będą kosmiczne co też wpłynie na ilość MB
> ramu w naszych blaszakach Oczywiście masz rację że do takich kompów
> jak w Gdańsku czy gdzie tam 4 GB ramu powoli staje się za mało

Ale jeżeli chodzi o pamięć to nadrzędną wartością jest ilość a nie
szybkość. Co z tego jak będziesz miał super szybkie 512MB a programy
będą pochłaniać tyle RAMu, że Windows będzie cały czas mielił po dysku,
a użytkownik który ma 1024MB ale wolniejszej pamięci, będzie pracował w
większym komforcie (wymagające programy będą lepiej chodzić). Ja mam
512MB i szczerze powiem, że to jeszcze za mało. Dlatego niedługo planuję
dokupić więcej.

--
Piotr Slawinski
http://LISAv2.glt.pl - mega edytor dla programistów/web designerów