dysk, format , odzysk

Autor: phud (danowski_at_free.art.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 01:15:22 MET

Witam grupowiczów.

Mam problem z dyskiem - opisze co sie stalo - Nieopatrznie w BIOSie
starszego typu zostalo uruchomione skanowanie dysku, ale takie, przy ktorym
zostaly utracone dane - nie wiem dokladnie jaki proces to byl
(formatowanie?). Po paru pierwszych sektorach zostalo wstrzymane, ale z
dysku zostaly utracone dane, lacznie z systemem plikow i partycja. Czy moze
ktos wie co to sie wlasciwie stalo i czy mozna jakos odzyskac.

pozdrawiam

pd