Re: Rzecznik Praw Obywatelskich chce wyjaśnień w sprawie "zarzucania sieci na sieć"

Autor: marcuss (marcuss_at_buty.stolarza)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 08:46:00 MET

Marcin Wojtczuk wrote:

> marcuss claimed:
>
> Ale ten.. tu nie chodzi o rzeczy typu: klinknij na pulpit i napisz notkę
> dla szefa i wyslij mailem, bo to się robi tak samo w obu systemach.

Nie zrozumieliśmy się:) Chodziło mi o wyskakujące "porady" w XP gdy chce się
coś zrobić, a raport to nie chodzi, że dla szefa ale dla MS gdy pójdzie coś
nie tak. XP gościło u mnie 1 tydzień, na tyle starczyło mi cierpliwości.
Teraz mam tylko Linuksa i naprawdę jestem zadowolony, no i nie mam pirata:)

> Chodzi o rzeczy typu: instalacja neostrady, oswojenie się z myślą, że pod
> linuksem nie działają gry, że nie działają nasze ulubione programy (ja
> miałem ból ostry z przejściem corel pp -> gimp) itp. To są nerwy, przy
> braku kultury informatycznej (instaluj, dalej, dalej, uruchom) czytanie
> dokumentacji to nie tylko dużo czasu ale i zmian w psychice. A do tego na
> grupach dyskusyjnych słyszy się: rtfm, stfa, stfw (sam to piszę) - to
> wszystko utrudnia migrację. Nawet tym, którzy chcą tego bardzo mocno.

Tu się z Tobą zgodzę, sam walczyłem z SDI 2 dni:), ze sterami do GF chyba 4
itd. jest jednak olbrzymia zaleta - satysfakcja, gdy w końcu się uda.
Nie potrafię zrobić jeszcze wiele rzeczy ale to co chciałem aby mi działało
działa. Przede mną jeszcze wiele nauki, nie przeraża mnie to jednak już tak
jak na początku, ja po prostu to lubię.
Napiszę coś co Ty juz wiesz ale może komus się to przyda:
Zdaję sobie sprawę, że Linuks nie jest dla wszyskich - i bardzo dobrze swiat
byłby za nudny gdyby był tylko linuks i jedna "najlepsza" dystrybucja.
Ci co oczekują szybkości, wodotrysków, łatwości instalacji oprogramowania i
nie lubią ślęczeć nad problemem nocami niech zostaną przy MS.
Pozdrawiam "mandarynkowo".

--
marcuss
mailto:unisco_won.spam__at_poczta.onet.pl