Re: zestaw +pare pytan

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 00:56:39 MET

ia claimed:
> wiem to ale
> mam zero miejsca
> doslownie
> i dlatego wlasnie lcd 15"

Zapewniam Cię że taniej i lepiej wyjdzie nowe biurko + CRT.

> na stronie www.jscustompcs.com/power_supply/
> wyszlo 325 W
> dlatego chce 360 W

Aha. To może metoda jedi knight pomoże:
nie: nie potrzebujesz więcej niż 300W
nie, nie potrzebujesz więcej niż 300W
nie, nie potrzebujesz więcej niż 300W
nie, nie potrzebujesz więcej niż 300W
jmp nie

Ta strona podaje maksymalne wartości przy jednoczesnej pracy wszystkiego.
Takie obciążenia się nie zdażąją. Ja mam podkręconego athlona ze zwiększonym
napięciem, radeona 9100 (strasznie żre prąd) ze zwiększonym napięciem na agp i
jakoś nie mam problemów z 300W zasilaczem nawet po 3h grania.

> a co ty bys proponowal ?

Jako cennik ? Tą stronę po odjęciu 10-15%. A gdzie kupić ? Osobiście na
giełdzie na stałym stoisku firmy zatrudniającej więcej niż jednego człowieka.
Najlepiej pojechać raz się rozejrzeć a za tydzień na zakupy.

> pewnie zdecyduje sie na kt600
> bo na pewno nic nie bedzie krecone

Kurde, następny. AMD się kręci i trzeba to robić - nie ekstremalnie, ale na
2200+ lub 2400+ to chociaż z przyzwoitości trzeba.

PS: Twój czytnik źle cytuje a Twoje posty wyglądają jak śmietnik - popraw to.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]