Re: Ktore DVD?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 23:43:04 MET

stefe <stefe_at_wp.pl> wrote:

> a dlaczego to ja mam przemyslec, a nie ty?

A czy zrobiles to o co Cie prosilem w pierwszym moim posiec w watku?

> ja sie wykrecam? napisalem co wiem o tych napedach na podstawie
> wlasnych doswiadczen... nie napisalem, ze ktores z tych urzadzen jest
> lepsze czy gorsze... napisalem, ze sa na podobnym poziomie... nic
> wiecej.

A ze wzgledu, ze ja mam inne doswiadczenia poprosilem o zrodla tych danych
. I co dostalem? Nic nie znaczace "google.pl"... Co mialem tam znalesc? Bo
nie znalazlem co by mnie w tym konkretnie przypadku interesowalo.

> to Ty wtraciles sie do rozmowy, probujac za wszelka cene przekonac
> mnie (siebie?), ze racji nie mam.

Ja sie na poczatku tylko spytalem i odpowiedzi nie otrzymalem.

> chciales testow wiec je sobie znalazles. ja ich nie chcialem wiec
> dlaczego mialem je czytac???

Dlatego, ze byly sprzeczne z tym co piszesz na grupe.

> mam swoje zdanie na ten temat i nie potrzebuje zeby ktos je na sile
> chicial zmienic.

A mysl sobie co chcesz tylko nie wprowadzaj w blad innych.

> wiec cala ta rozmowa nie trzyma sie kupy.

Jak sie nie umie rzeczowo odpowiedziec na proste pytanie to tak bywa.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,