Re: Ktore DVD?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 00:17:53 MET

Dnia 2003-12-04 23:43, Użytkownik Krzysiek Szczepanek napisał:

> A mysl sobie co chcesz tylko nie wprowadzaj w blad innych.

w blad???? czytasz miedzy wierszami??? napisalem, ze mam doswiadczenia z
tymi napedami. jeszcze raz przeczytaj moze znajdziesz te fragmenty.

> Jak sie nie umie rzeczowo odpowiedziec na proste pytanie to tak bywa.

jeszcze raz... mam doswiadczenia z tymi napedami... wiec co z tego, ze
przeczytam te testy?

i jeszcze raz... chciales testow... odeslalem cie na google...
znalazles, przeczytales, oceniles... wyciagnales wnioski... wiec koniec
tematu. widocznie wyciagnalem inne wnioski z uzytkowania takich
napedow... mam prawo wypowiedziec sie w temacie... nie zakladaj z gory,
ze tylko ty masz racje.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |