Re: Ktore DVD?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 20:35:12 MET

Dnia 2003-12-04 19:16, Użytkownik Krzysiek Szczepanek napisał:

> To Ty miales przemyslec i odpowiedziec, bo znowu sie wykrecasz...

a dlaczego to ja mam przemyslec, a nie ty?
ja sie wykrecam? napisalem co wiem o tych napedach na podstawie wlasnych
doswiadczen... nie napisalem, ze ktores z tych urzadzen jest lepsze czy
gorsze... napisalem, ze sa na podobnym poziomie... nic wiecej.

powodem mojej pierwszej ingerencji w ten temat bylo stwierdzenie
napisane przez userka o nicku "szpon"

"A dlaczego nie Toshiba? Wg. mnie o wiele lepsza niż wszystkie wymienione"

wiec odpisalem prostym zdaniem

"no to opisz mi... w czym jest taka lepsza np. od napedu LiteON."

dostalem odpowiedz:

"1) tania
2) czyta nawet mocno porysowane plyty DVD i CD-ROM
3) żadnych przeskoków, klików, zacięć i innych (w trakcie oglądania
filmów)
4) ma niezłe algorytmy odczytu danych (nawet z nieźle porysowanej płyty
RW zczytuje dane na dysk z dużą prędkością)"

wiec odpisalem, ze tymi samymi parametrami moze pochwalic sie LiteON
i chetnie poczytam o innych parametrach.

to Ty wtraciles sie do rozmowy, probujac za wszelka cene przekonac mnie
(siebie?), ze racji nie mam.
chciales testow wiec je sobie znalazles. ja ich nie chcialem wiec
dlaczego mialem je czytac???

mam swoje zdanie na ten temat i nie potrzebuje zeby ktos je na sile
chicial zmienic.

wiec cala ta rozmowa nie trzyma sie kupy.

> BTW przeczytaj sobie ogolne zasady netkiety w FAQ www.pecet.w.pl z
> naciskiem na punkty 1.3.2, 1.4.3, 1.4.4

pkt 1.3.2 jezeli razi Cie to, to odfiltruj mnie... nie bedzie Cie to
denerwowalo. do nastepnych podpunktow moglbym napisac to samo w stosunku
do Ciebie.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |