Re: Samsung 757dfx

Autor: Dawid (dawid.kotomski_at_wigmors.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 14:44:16 MET

Na moim tak jest, ale zauważyłem to dopiero teraz - niech Cię diabli :)

ups...

> Tzn ? Nadlewka ma tą wadę, że jakikolwiek ślad po palcu na monitorze potwornie
> przeszkadza. Nie kupuj tego monitora jeśli masz dzieci albo puszczasz do kompa
> kobietę (ciężko się go czyści).

Ktos pisal (chociaz dotyczylo to jakiegos wczesniejszego modelu - bodajze
753dfx czy jakos tak) ze przy wystepowniu bialych liter na czarnym tle
(pewnie w ogole ciemnym, ale czarnym w szczegolnosci; np. napisy w
filmach) wystepuja duze refleksy na szybie (owej nadlewce) do tego
stopnia wrecz ze napisy staja sie nieczytelne. Ja z tego co w sklepach
poogladalem nic takiego nie zauwazylem, ale nie ogladalem stricte takich
rzeczy (tj. bialych napisow na czarnym tle).
Dzieci cale szczescie nie mam i jakby co to nikogo nie dopuszcze do
monitora:)
A w ogole to jestes zadowolony z tego monitora? Moze jakies wady i
zalety?
Pozdr.
Dawid