Re: Samsung 757dfx

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 17:05:27 MET

> Ktos pisal (chociaz dotyczylo to jakiegos wczesniejszego modelu - bodajze
> 753dfx czy jakos tak) ze przy wystepowniu bialych liter na czarnym tle

nie wiem czy ktos inny tez ale napewno ja o tym pisalem. mialem w domu 755
dfx
wprawdzie krzywizny obrazu jakos nie zauwazylem to te cholerne odbicia to
jak
drugi obraz :-/
ktos pisal rowniez ze ma ktoregos z dfx'ow ale okolo 2-letniego i tego tam
tak nie widac
moze teraz robia troche inaczej zeby bylo taniej

widzialem 753dfx 755dfx 765mb i wszystkie maja te odbicia poniewaz sa
"podlewane"
i widac to mocno w zasadzie tylko przy czarnym tle i kontrastowych jasnych
obiektach
(dodatkowo model mb sprawial wrazenie mniej ostrego niz dfx ale to mogl byc
ten konkretny
model)

uwazaj rowniez na LG. monitory z oznaczeniem "ez" w nazwie maja podobny
efekt
(wyglada na nieco slabszy ale spogladalem w bardzo mocno oswietlonym
sklepie)

Tomek