Re: Samsung 757dfx

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 18:46:53 MET

Dawid claimed:
> Ktos pisal (chociaz dotyczylo to jakiegos wczesniejszego modelu - bodajze
> 753dfx czy jakos tak) ze przy wystepowniu bialych liter na czarnym tle
> (pewnie w ogole ciemnym, ale czarnym w szczegolnosci; np. napisy w
> filmach) wystepuja duze refleksy na szybie (owej nadlewce) do tego
> stopnia wrecz ze napisy staja sie nieczytelne. Ja z tego co w sklepach
> poogladalem nic takiego nie zauwazylem, ale nie ogladalem stricte takich
> rzeczy (tj. bialych napisow na czarnym tle).

Trochę się błyszczą tak jak mówisz, ale bardzo wyraźnie jest - można zawsze
jeszcze zmniejszyć jasność/kontrast. Monitor zdecydowanie nie nadaje się do
siedzenia po ciemku - wypala oczy.

> A w ogole to jestes zadowolony z tego monitora? Moze jakies wady i
> zalety?

Ma dwie zalety:
1) parametry przeciętnej 19" jeśli chodzi o odświerzanie (naprawdę niezły
jest: 1152x864 @105Hz, 1600x1200_at_76Hz)
2) przycisk highlight - ostre rozjaśnienie obrazu, zwiększenie kontrastu.
Film wygląda lepiej niż na tv, gra się także wspaniale - nie wyobrażam
sobie życia bez tego :)

Ma też wady: jest ciężki i ma ogromne gabaryty. I największą: ciężko go
dostać.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]