Re: Samsung 757dfx

Autor: Lord Vader (_to_w_kibel_muzio45_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 15:03:59 MET

generalnie jest do kitu, lepiej kup sobie LG, mam porównanie, bo w domu
mam Szajsunga (757 dfx), a w pracy LG

linie są w Szajsungu krzywe i się nie da ich wyprostować

na początku przez kilka miesięcy dolny lewy róg ekranu migał, później mu
przeszło

przy 1280x1024 odświeżanie jest tylko 75 Hz, a przy 1280x960 (gdzie jest 85
Hz)
ikony są tak wielkie, że nie da się pracować

jestem bardzo zły, że jednak zdecydowałem sie na Samsunga, za te same
pieniądze
bym kupił sobie podobny LG jak mam w pracy (795ft) i by było wszystko ok

a tak... wkurzam się

--
pzdr
Michał