Re: Jaka k. graficzna z DVI, ale nie do gier?

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 21:09:28 MET

RadXcell answers to tam <tam_at_alom.com.pl>,
who wrote in <news:bqlfhl$sjd$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl>:
> Na liście frimy Sirius są następujące karty graficzne ATI Radeon:
> ASUS, FIC, GigaByte, GigaCube, Hercules 3D Prophet (czy to jest Radeon?),
> HIS, Palit, PowerColor, Sapphire, Super Grace, YUAN.
> Czy mam rozumieć, że żadna z nich nie jest oryginalna?

w moim przekonaniu wlasnie tak, tyle ze slyszalem tutaj, ze
np. Mint w niektorych seriach to wlasnie oryginalne ATI

> Zatem:
> - gdzie i za ile można kupić oryginalną?

kupilem ja w roku 2000 - wtedy ATI mialo troche inna
polityke rynkowa i nie pozwalalo na klonowanie swoich
kart. teraz karty te sa przeznaczone na rynek masowy
i ATi zrezygnowalo z ich firmowania.
jesli chodzi Ci o cene, moja kosztowala wtedy
co nieco ponad 1200 zet

> - ewentualnie którą z w/w (nieoryginalną) warto kupić?

dolaczam sie do tego pytania

rdx