Re: ASRock K7VM4 - problemy - proszę o jakąś pomoc.

Autor: NetSec (netsec_at_o2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 21:08:33 MET

Użytkownik "Jack" <fjacek_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie wykonałem bo chyba strace gwarancję, a poza tym powinno chulać na
> wersji 1.70 - w testach tak przynajmniej było.
>
> Test pamięci przez np. http://www.goldmemory.cz/
> Nie próbowałem jeszcze testować tym programem ale bede musiał.
>
> Jakie masz sterowniki grafiki i VIA?
> Najnowsze ze strony ASRocka VIA 4 in 1 v. 14.49

> Dzięki za wszystkie sugestie
> Pozdrawiam
> Jacek

Aktualizacja Bios jest czynnością opisaną w Instrukcji obsługi i dopuszczoną
do wykonywania przez użytkownika.

Sprzedawca nie może kwestionować aktualizacji Bios, jako podstawy do
cofnięcia gwarancji chyba, że uszkodzisz płytę przez niewłaściwe jej
wykonanie.

Test pamięci to podstawa przy problemach z wieszaniem się komputera.

BTW jakie masz dokładnie pamięci, może

AIDA32 http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 pomoże ci w
inwentaryzacji HW.

NetSec