Re: Jaka k. graficzna z DVI, ale nie do gier?

Autor: tam (tam_at_alom.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 21:00:52 MET

> wlasnie tak. ja mam dokladnie ATI Radeona, nie np. Sapphire ATI Radeon...

Na liście frimy Sirius są następujące karty graficzne ATI Radeon:
ASUS, FIC, GigaByte, GigaCube, Hercules 3D Prophet (czy to jest Radeon?),
HIS, Palit, PowerColor, Sapphire, Super Grace, YUAN.
Czy mam rozumieć, że żadna z nich nie jest oryginalna?
Zatem:
- gdzie i za ile można kupić oryginalną?
- ewentualnie którą z w/w (nieoryginalną) warto kupić?
- i jeszcze raz pytanie (do Alti) : gdzie znaleźć listę producentów rekomendowanych
  przez ATI i skąd wiadomo, że HIS ma certyfikat ATI ?

Tam