Re: wybor k. graficznej - dylemat...

Autor: łukasik... :-/ (my.email_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 10:21:32 MET

> Od niedawna posiadam takową kartę, tyle że w wersji VIVO z 128 MB
> pamięci. Jestem raczej zadowolony, choć troszke grzebania kosztuje ta
> karta. Ale to chyba urok radków, są zazwyczaj bardziej problematyczne
> (np. kompatybilność z grami).

a dokladniej? jak bardzo jest problematyczna i na czym te problemy polegaja?

> taktowaniu oraz podwyższonym (tylko o 36 MHz). Wynik w drugim przypadku
> był wyższy o 200 pkt. Karta ma jeszcze troszke zapasu.

w sumie 200pkt to nie duzy zapas IMO. wiec chyba przez taka "stare" nie
gryzie z sumienie?? :-)

> Jeżeli cenowo nie ma zbyt dużych różnic brałbym radka.

a jakiego producenta jest Twoj radek??

i tak przy okazji... czy jest sens w moim przypadku kupic zamiast radka z
64MB - 128MB. jakiego rzedu sa roznice w wydajnosci? pamietam ze np.
GF2MX400 64MB "mial" prawie 2 razy mnie pkt w 3DMarku od GF2MX400 32MB

pozdrawiam