Re: wybor k. graficznej - dylemat...

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 11:05:45 MET

Użytkownik "łukasik... :-/" <my.email_at_wp.pl> napisał w wiadomości
 Jestem raczej zadowolony, choć troszke grzebania kosztuje ta

> a dokladniej? jak bardzo jest problematyczna i na czym te problemy
polegaja?

> 64MB - 128MB. jakiego rzedu sa roznice w wydajnosci? pamietam ze np.
> GF2MX400 64MB "mial" prawie 2 razy mnie pkt w 3DMarku od GF2MX400 32MB

jesli pracujesz z plikami graficznymi to 128 bedzie lepsze, w innym wypadku
64 wystarczy. ja mam r9000 saphire i jestem zadowolony. problemy z grami
polegaja na tym ze trzeba uzywac najnowszych sterow +dx9. choc czasem i to
nie pomaga. zajrzyj na strone ati i tam znajdx liste gier, do ktorych
dopasowano najnowsze sterowniki

MaPia

AMD 1700+@2000 (10x166), Asrock K7VT4-4X,
DDR 512 333MHz, ATI Radeon 9000 64MB Saphire,
Seagate 30GB, CD-R, CD,