problem z karta graficzna?

Autor: moonman (beetrootWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 10:21:39 MET

Witam,
od jakiegos czasu zaczely pojawiac sie 'smieci' na ekranie...
tzn. roznego rodzaju drobne kropeczki, kreseczki itp.
wszedzie (pulpit, programy, gry itp.)

pierwsze podejrzenie - wirus...
jednak to nie wirus... przetrzepalem komputer antywirami wzdluz i wszerz...

drugie - stery..
nie pomogla zabawa ze sterownikami, uaktualnieniami itp. :(

czy ktos spotkal sie juz z takim zjawiskiem?

moja karta grafiki to jakis tam excalibur na chipsecie ati radeon 7000

a moze ktos zna jakis dobry program diagnostyczny, ktory by sprawdzal
poszczegolne elementy karty grafiki? czy nie sa fizycznie uszkodzone...

bo wszystkie progsy ktore udalo mi sie znalezc zajmuja sie raczej badaniem
osiagniec i mozliwosci karty..

z gory serdecznie dziekuje za pomoc...
w razie potrzeby moge przygotowac screeny z tymi 'smieciami'

pozdrawiam

--
moonman