Re: Karta graficzna ? 64 czy 128 ?

Autor: Adams (adams51_at_op.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 15:23:23 MET

Użytkownik "Andrus" <modelarze_azm_usun_to_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bspah4$a2g$2_at_news.onet.pl...
> Witam
>
> Własnie zamówiłem komputer i doradzono mi abym zrezygnował z grafiki
> Geforce'a FX5200 128 MB na rzecz Geforce'a 4MX440 64 MB 128bit prolink.
> Podobno ten 64 MB jest szybszy niż ten 128 MB . czy to prawda ?? Komputera
> bede uzywal glownie do obrobki grafiki a nie do gier. (wogole nie gram).
Czy
> to dobra zamiana czy nie ma specjalnie znaczenia ?

Ma specjalne znaczenie i lepiej kupic FX5200 niz GF4,
bo ma
- po pierwsze primo zgodnosc z DX i wystarczy zapusci nendznego 3dMarka aby
  sie o tym przekonac
- po drugie primo wiekszosc FX sa 128 bit, wiec poszukaj
- po trzecie primo ultimo GF4 to przezytek.

> Z drigiej strony czy to prawda że do internetu i sieci lepszy jest Celeron
> 2400 od Atlona 2500 -333 MHz??

Banialuki, do inetu potrzebny jest szybki dostep,
jakby nie patrzec to facet chce ci opchnac jakiegos
Balerona+GF4, to wychodzi z mody,

> dzieki, pozdrawiam i Szczesliwego Nowego wzROKU

Adams