Karta graficzna ? 64 czy 128 ?

Autor: Andrus (modelarze_azm_usun_to_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 14:31:42 MET

Witam

Własnie zamówiłem komputer i doradzono mi abym zrezygnował z grafiki
Geforce'a FX5200 128 MB na rzecz Geforce'a 4MX440 64 MB 128bit prolink.
Podobno ten 64 MB jest szybszy niż ten 128 MB . czy to prawda ?? Komputera
bede uzywal glownie do obrobki grafiki a nie do gier. (wogole nie gram). Czy
to dobra zamiana czy nie ma specjalnie znaczenia ?

Z drigiej strony czy to prawda że do internetu i sieci lepszy jest Celeron
2400 od Atlona 2500 -333 MHz??

dzieki, pozdrawiam i Szczesliwego Nowego wzROKU

Andrus